Współpraca PR i reklama

Jeśli interesuje Cię współpraca PR i reklama w branży trzody chlewnej, to trafiłeś w dobre miejsce. Serwis warchlaki.com.pl jest to miejsce gdzie trafiają ludzie zainteresowani szeroko rozumianą branżą trzodową. Interesuje nas współpraca PR i reklama produktów oraz usług przynosząca korzyści naszym czytelnikom.

O serwisie

warchlaki.com.pl to serwis dla osób zainteresowanych szeroko rozumianą tematyką trzody chlewnej. W szczególności zainteresowanych ekonomiczną częścią produkcji. Zawiera codziennie aktualizowane notowania najważniejszych giełd niemieckich i duńskich. Do notatek z notowań są załączone nasze komentarze dotyczące sytuacji rynkowej i prognoz na najbliższy okres. Serwis zawiera także najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata dotyczące rynku i produkcji trzody chlewnej. Tworzymy własne analizy i każda informacja zawiera nasze opinie.

Misja serwisu

Dostarczamy najważniejsze informacje z rynku trzody chlewnej.

Wizja serwisu

Być wiodącym dostawcą informacji i wiedzy związanej z szeroko rozumianą produkcją trzody chlewnej.

Statystyki serwisu (stan na dzień 24.02.2018)

Liczba czytelników naszego serwisu bardzo szybko rośnie. Wynika to ze starannej selekcji najważniejszych informacji dla branży trzody chlewnej. Koncentrujemy się przede wszystkim na hodowcach świń, którzy zajmują się tym profesjonalnie. W związku z tym pomijamy wszystkie informacje nieistotne dla hodowców.

Dane dotyczące ruchu w okresie 24.01.2018-23.02.2018 (według Google Analyrics):

Liczba unikalnych użytkowników: 7366

Liczba odwiedzin serwisu: 17485

Liczba odsłon stron serwisu: 28578

Powracający użytkownicy: 30,4%

Statystyki serwisu od jego powstania 24.10.2017-23.02.2018

Liczba unikalnych użytkowników: 9883

Liczba odwiedzin serwisu: 25969

Liczba odsłon stron serwisu: 42793

Powracający użytkownicy: 23,3%

Dzięki wartościowym treściom serwis szybko zdobywa czytelników.

Liczba fanów na Facebooku 1847 (na dzień 24.01.2018) i dziennie przybywa ok 30.

Oto liczba odsłon w poszczególnych miesiącach funkcjonowania:

Dane demograficzne.

Wiek czytelników

Płeć czytelników

Główne obszary zainteresowań czytelników

– sprzedaż tuczników

– zakup warchlaków

– umowy kontraktacyjne

– żywienie zwierząt

– bioasekuracja

– budowa obiektów inwentarskich

– wyposażenie obiektów inwentarskich

– finansowanie produkcji

Tak doprecyzowana grupa docelowa daje duże możliwości firmom z branży rolnej.

Dostępne formy współpracy

1. Partner serwisu – firma, z którą przez cały rok będzie prowadzona kompleksowa współpraca.

2. Zakup powierzchni reklamowej – bannery na stronach serwisu.

3. Długofalowe projekty edukacyjne związane z tematyką serwisu.

4. Artykuły sponsorowane.

5. Afiliacja.

Jeżeli Twoja firma jest zainteresowana współpracą to zapraszam do kontaktu poprzez e-mail daniel.wiszkiel[małpka]warchlaki.com.pl

W przypadku gdyby Twoja firma chciała zaproponować inną formę współpracy jesteśmy otwarci na propozycje. Istotne przy tym jest to, aby współpraca była zbieżna z misja serwisu i przekazywała wartość dodaną naszym czytelnikom.